Alla inlägg under december 2009

Av isakmedk - 28 december 2009 00:06

Snokar runt lite på http://fjallglimtens.bloggagratis.se/ och njuter av bäbis-bilder på min sötnos från april, maj och juni. Underbart!   

Snart, när kameran och datorn är på samma ställe och datorn är på humör för att lägga upp bilder så kommer julbilderna.. eller.. ja det kan tyvärr dröja ett tag för snart åker jag bort en sväng. Men eventuellt hinner jag lägga upp dem innan.
Isak hade hur som helst en trevlig jul med tre(!) julklappar och en massa julklappspapper att smula sönder! Dessutom fick han både gröt och skinka men den gravade laxen ratade han. Tur för mig eftersom jag helst äter upp den själv ;)


Här kommer en bild från fjällglimtens förresten, det är en sån jättesöt familjebild! Men tänk vilken odåga han var på den tiden.. :P


/Malin   

Av isakmedk - 17 december 2009 16:45

Idag bara måste jag visa två jättesöta sommarbilder från Isaks och mitt besök i Ås i augusti. Vi fick blandannat träffa en liten söt valp jag tyvärr varken kommer ihåg namn eller ras på, men den lilla sötnosen var bara några veckor yngre än isak i alla fall!

Varsågoda och njut!

    


/Malin

Av isakmedk - 14 december 2009 16:30

Dagen efter lucia var inte alls lika fin, men Isak verkade trivas lika bra i snöstormen under eftermiddagspromenaden! :)

  


/Malin

Av isakmedk - 13 december 2009 12:45

Isak och Malin tog en lång promenad på Luciaförmiddagen!
Det glittrade av ett tunt snölager på ängen ovanför körfältet och solen vågade sig faktiskt upp ovanför hustaken. Skönt med lite ljus nu under den här mörka månaden. Isak fick njuta av lite frihet och springa av sig lite och malin lyckades hör och häpna ta ett fint kort under en sekunds stillasittande!


   <3

Av isakmedk - 6 december 2009 19:52

Söndagsmyset inkluderade idag borstning och efter lite övertalning kan det vara rätt trevligt, speciellt att få vara i centrum för både husses och mattes uppmärksamhet! ;)



En sak som inte är lika mysigt är att Isak kissat två gånger inne på Malins rum... Malin tycker inte att detta är helt underbart, så hon hoppas på att han bara missförstått vart reviret slutar och toaletten börjar, och att det snart kommer gå över om man säger till honom!

Idag har det bakats pepparkakor, något som Isak gärna hade hjälpt till med om han fått, speciellt "äta-upp-delen" då såklart. Men han och husse fick ta en promenad istället. :)


/Malin

Ovido - Quiz & Flashcards